معرفی قفسه های فروشگاهی

 

 

برای سوپر مارکت های کوچیک از چه قفسه ای استفاده کنیم

 

معرفی قفسه های فروشگاهی

تقریباً تمامی فروشگاه‌ها از انواع قفسه‌ فروشگاهی استفاده می‌کنند. این قفسه‌ها باعث می‌شود فضای فروشگاه منظم‌تر شده، دسترسی خریداران راحت‌تر شود و مدیریت فروشگاه نیز برای فروشنده‌ها و اپراتورها راحت‌تر گردد.

قفسه‌های فروشگاهی گروه صنعتی دی در انواع مختلفی تولید می‌شوند. که دو دسته اکونومی و هایپری جزء دسته‌های اصلی این فروشگاه‌ها به حساب می‌آیند.

تفاوت دسته اکونومی و هایپری در قیمت فروش آن‌هاست، که به واسطه‌ی برخی تغییرات جزئی ایجاد می‌شود. این تغییرات باعث می‌شود تا قدرت تحمل بار محصولات اکونومی پایین‌تر بیاید.

اما باتوجه به کاربرد و قیمت نهایی، کاهش تحمل بار خیلی مشکل‌ساز نمی‌شود و همچنان قفسه‌های اکونومی مورد استقبال فروشگاه‌های متوسط و کوچک قرار دارند.

با ما همراه باشید

انواع قفسه های فروشگاهی

  • قفسه سوپرمارکتی خودایستا
  • قفسه سوپرمارکتی دیواری
  • قفسه چند منظوره خودایستا
  • قفسه هایپری خودایستا
  • قفسه هایپری دیواری
  • قفسه طرح ترک دیواری

 

قفسه هایپری خود ایستا

قفسه هایپری خودایستاست قفسه سوپر مارکتی خودایستا یکی از انواع قفسه های مناسب فروشگاه های کوچک و محلی یا فروشگاه های بزرگتر و اصلی تر زنجیره ای است.

این ست قفسه ها ابعاد و انواع مختلفی دارند و این سایزبندی متاثر از دو عامل ارتفاع پایه و عرض صفحه ها

است.ممکن است صاحبان فروشگاه ها به هر دلیلی تمایل به پیچ و مهره کردن قفسه ها به دیوار نداشته باشند.

در این صورت است که ست قفسه بندی خودایستا انتخاب مناسبی برای تجهیز سوپرمارکت خواهد بود.

قفسه سوپرمارکتی خود ایستا دارای پایه و تعادل بوده و آن را بدون اتصال به دیوار روی زمین کنار دیوارهای فروشگاه میتوان قرار داد. ارتفاع پایه ها در این نوع قفسه بندی معادل 1.9 است. عرض صفحه های پایینی 40 سانتی متر و صفحه های بالایی

30 سانتی متر می باشد. همین عامل موجب ایجاد نمایی زیبا در قفسه ها می گردد. از دیگر ویژگی های این قفسه بندی همانند سایر انواع آن، می توان به قابل تنظیم بودن تعداد طبقات اشاره کرد. قابل توجه است که تعداد طبقات به صورت جداگانه قابل

خریداری می باشد. و فاصله میان طبقه ها در نتیجه اضافه کردن آن ها، کمتر می گردد.

از جمله اجزاء قفسه سوپری خودایست، زاویه قفسه سوپرمارکتی و صفحه پشت می باشد که صفحه پشت موجب می شود این سازه حالت ایستایی خود بدون وجود هرگونه تکیه گاهی را حفظ نماید.

 

 

قفسه سوپرمارکتی دیواری

ست قفسه سوپر مارکتی دیواری حتمالا تاکنون به تجهیزات فروشگاهی مختلف، مثل انواع قفسه بندی ها و سیستم ذخیره و نگه داری کالاها و ابزار مورد استفاده دقت کرده اید. قفسه دیواری سوپرمارکتی یکی از مدل های

قفسه است.

این قفسه ها دارای طرح و رنگی جذاب است. اقلام مورد نیاز شما به صورت طبقه بندی شده در آن قرار می گیرند.

قفسه ها انواع مختلفی دارند که بر اساس نوع فروشگاه، میزان فضای موجود، شکل هندسی محیط و مواردی از این دست، در طرح و مدل های متفاوتی طراحی می گردند.

قفسه های دیواری سوپرمارکتی را در مغازه ها و سوپرمارکت هایی که حجم فضای کمتری نسبت به فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ تر دارند، به کار می گیرند.

در ادامه با همراه باشید و از ویژگی های این قفسه بندی مطلع شوید.

قفسه دیواری سوپرمارکتی

قفسه های فلزی دیوارکوب را همانطور که از نام آن مشخص است، به وسیله اتصالاتی از قبیل پیچ و رول پلاک به دیوار متصل می کنند.

این قفسه ها از مقاومت زیادی برخوردار بوده و توان تحمل بارهای نسبتا سنگین را دارند.

از نظر ساختار می توان گفت قفسه های دیواری یک سطح عمودی دارند که پانل ها را به صورت افقی و طبقاتی روی آن قرار می دهند.

 

قفسه چند منظوره دیواری

قفسه های چند منظوره دیواری هرکدام از ما بارها و بارها برای خرید به فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ مراجعه کرده ایم ست قفسه سوپرمارکتی حتی یک روز هم در یک فروشگاه بزرگ دوام نمی آورد به همین دلیل است گه در این فروشگاه ها از قفسه های مقاوموسنگین تر به نام قفسه چند منظوره استفاده میشود که جزوه دسته ای قفسه های نیمه سنگین فروشگاهی هستندقفسه دیواری چند منظوره:قفسه های فلزی دیوارکوب را همانطور که از نام آن مشخص است.

به وسیله اتصالاتی از قبیل پیچ و رول پلاک به دیوار متصل می کنند. این قفسه ها از مقاومت زیادی برخوردار بوده و توان تحمل بارهای نسبتا سنگین را دارند. از نظر ساختار می توان گفت قفسه های دیواری یک سطح عمودی دارند که پانل ها را به صورت افقی و طبقاتی روی آن قرار می دهند.تعداد و فاصله طبقات از یکدیگر با توجه به نوع اقلامی که قرار است در این قفسه ها قرار گیرد، متفاوت می باشد. با خیال راحت می توان کالاهایی با وزن سنگین را در طبقات بالایی قرار داد. پوشش رنگی آن از پودر استاتیک است.

مشخصات ست قفسه دیواری چند منظوره:

طول صفحات آن 95 سانتی متر و  این قفسه ها را از ارتفاع 1 تا 3 متر تولید می کنند. قفسه های دیواری سوپری ترکیب رنگی سفید و قرمز دارند اما رنگ های سفارشی از آن نیز تولید می گردند. در کل مقدار فضای خالی موجود در سوپرمارکت ها تاثیر مستقیمی بر انتخاب نوع قفسه دارد.
ما به شما پیشنهاد میکنیم اگر مغازه یا سوپرمارکت شما فضای قابل استفاده کمتری دارد،
قفسه دیواری  انتخابی خوبی برای طبقه بندی مغازه و مرتب تر نشان دادن محیط است.

 

 

قفسه طرح ترک دیواری

ست قفسه طرح ترک دیواری یکی از انواع قفسه های هایپری سنگین است که زیبا، کاربردی، بادوام و قابل سفارشی سازی است. این نوع قفسه جزو قفسه های ارزان و قفسه آسان نصب است.

با توجه به رقابت بین فروشگاه های بزرگ از قبیل هایپرمارکت ها، متصدیان این اماکن همواره به دنبال راه هایی هستند تا با اطلاع از روش های جذب مشتری، میزان فروش خود را به حداکثر برسانند. یکی از اقداماتی که می توان در این راستا انجام داد، دقت در طراحی و قفسه بندی فضای فروشگاهی است.

ویژگی های قفسه های طرح ترک

این سازه را به آسانی و بدون داشتن مهارت خاصی می توان نصب نمود. پیچ و رولپلاک ابزاری هستند که به وسیله آن ها می شود این ست قفسه را به دیوار متصل کرد.

 

 

برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مجموعه قفسه صدرا تماس بگبرید تا کارشناس های ما پاسخگو سوالات شما باشند

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *